سیم کروم نیکل چیست
نوشته شده توسط : atashkar

سیم کروم نیکل چیست؟

سیم کروم نیکل آلیاژهای آستنیتی به دلیل استحکام مکانیکی بالاتر در دماها در مقایسه با آلیاژهای آهن کروم آلومینیوم (FeCrAl) و همچنین مقاومت خزش بالاتر آنها شناخته شده اند. سیم کروم نیکل نیز در مقایسه با آلیاژهای آلومینیوم آهن کروم پس از دوره طولانی در دما ، انعطاف پذیرتر هستند. اکسید کروم تیره (Cr2O3) در دماهای بالا تشکیل می شود که مستعد پوسته پوسته شدن ، یا پوسته پوسته شدن است و بسته به کاربرد ، باعث آلودگی بالقوه می شود.

با سال ها تجربه، ما قادر به ارائه طیف گسترده ای از کیفیت بالا از سیم کروم نیکل هستیم. جدا از این ، ما همچنین محصولات مهندسی دقیقی را ارائه می دهیم که با استفاده از سیم کروم نیکل تولید می شوند. این ها از فروشندگان معتبر و مستقر در سرتاسر جهان تهیه شده اند. قبل از انتخاب فروشندگان ، ما آنها را در مورد عملکرد کلی در زمینه کیفیت ، تحویل به موقع ، قیمت و موارد دیگر در زمینه محصول سیم کروم نیکل بررسی می کنیم. ارزیابی مناسب برای ایجاد یک پایگاه فروش با کیفیت به ما امکان می دهد تا خواسته های مشتری را دقیقاً برآورده کنیم. علاوه بر این ، تحلیلگران کیفیت ما برای اطمینان از مطابقت آنها با استانداردهای بین المللی ، به طور مرتب چک سهام را بر روی پارامترهای مختلف کیفیت انجام می دهند.

کروم نیکل همچنین به Nichrome معروف است. سیم کروم نیکل است که با مخلوط کردن کروم نیکل تولید می شود. این سیم کروم نیکل به دلیل مقاومت در برابر حرارت و همچنین مقاومت در برابر خوردگی و اکسیداسیون ،  بسیار زیاد است و برای تعداد زیادی از کاربردها بسیار مفید است.

هدف اصلی ما در توسعه تجارت سیم کروم نیکل در داخل با حفظ کیفیت محصولات ، اطمینان از رقابت قیمت در زمینه سیم کروم نیکل و افزایش استانداردهای خدمات همچنان یکسان است. برای همه اعضای شرکت ما بالاترین خدمات استاندارد سیم کروم نیکل  در حال حاضر اهمیت دارد .

کیفیت اولیه تولید سیم کروم نیکل یک رویداد اتفاقی نیست ، بلکه یک تلاش آگاهانه برای سیم کروم نیکل کارآمد برای تهیه موادی است که نیاز مشتری را به مواد با کیفیت که شعار ما است ، با سازگاری کامل با استاندارد بالایی از سیم کروم نیکل ، برآورده سازد.

مواردی در مورد از سیم کروم نیکل

مناسب برای استفاده از سیم بخاری و برش سیم داغ

80 درصد نیکل ، 20 درصد کروم

سیم کروم نیکل در برابر خوردگی و اکسیداسیون در دماهای بالا مقاوم است

حداکثر دمای کار سیم کروم نیکل 1177 درجه سانتیگراد (2150 درجه فارنهایت)

با استاندارد ASTM B267 برای سیم مقاومت مطابقت دارد

سیم کروم نیکل مقاوم در برابر نیکل Chromel-A برای استفاده از سیم بخاری و استفاده از برش سیم داغ مناسب است. سیم کروم نیکل اسمی بطور اسمی از 80 درصد نیکل و 20 درصد کروم تشکیل شده است و مطابق با استاندارد ASTM B267 برای سیم مقاومت است. سیم دارای حداکثر دمای کارکرد 1177 درجه سانتیگراد (2150 درجه فارنهایت) است ، سیم کروم نیکل  در برابر خوردگی مقاوم است و در دماهای بالا در برابر اکسیداسیون مقاومت می کند. سیم کروم نیکل مقاومت برای استفاده در برنامه های سیم بخاری مانند توسترها و برش برنامه های سیم مانند برش های لاستیکی فوم مناسب است.

شرکت ما از نظر مالی مناسب و مجهز کارآمد برای بازرسی است و با آزمایشگاه های مصوب همراه است تا اطمینان حاصل کند که هرگونه مواد تهیه شده سیم کروم نیکل توسط ما مطابق مشخصات مورد نیاز است. افراد درگیر  سیم کروم نیکل در سازمان می توانند با توجه به نیازهای شما در مورد برنامه های مختلف مورد نیاز شما پاسخ دهند. ما باید در زمینه های مختلف به تجربه های اعتباری خود بپردازیم و هر کار چالش برانگیزی را که به ما اعطا شده است ، بپذیریم.   

 





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: